شرکت ارتباطات مبین‌نت

شرکت ارتباطات مبین‌نت پیشرو در ارائه خدمات سازمانی، با ارائه راهکارهای ارتباطی از جمله شبکه اختصاصی مجازی (VPN)، پهنای باند اختصاصی،‌ مرکز داده،‌ تلفن سازمانی و... در حال حاضر با ایجاد دو هسته شبکه و مرکز داده با ظرفیت ارتباط 40Gbps و اتصال به شبکه زیرساخت و تامین ده‌ها Gbps اینترنت، ارتباط IXP و شبکه ملی اطلاعات و توزیع آن بر روی شبکه اختصاصی خود به ظرفیت 60Gbps در سطح کشور، توانسته است به بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات ارتباطی  ثابت در کشور تبدیل شود.

دپارتمان سازمانی مبین‌نت در راستای مسیر سبز تحول دیجیتال و هوشمندسازی راهکارهای جدید با فناوری اینترنت اشیا (IoT) ارائه کرده است. این راهکارها که شامل نظارت و پایش هوشمند تصاویر، سیستم بی‌سیم، شبکه LoRa، مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌و‌نقل، شبکه 5G اختصاصی، پلتفرم تبلیغاتی چندرسانه‌ای، اپراتور هوشمند اعلان حریق و... می‌تواند هوشمندسازی و دیجیتالی‌سازی صنایع و معادن را در سه لایه زیرساخت، پلتفرم و نرم‌افزار فراهم کند.

 

علی‌رغم فراز و نشیب‌های اقتصادی کشور در سال‌‏های اخیر، صنعت فولاد و سنگ آهن توانسته روند رو به رشد خود در زمینه تولید و صادرات را کم و بیش حفظ کند. لکن مطابق آمار منتشر شده؛ علی رغم افزایش تولید 5 تا 10 درصدی  انواع محصولات زنجیره...

چهاردهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار

ششمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار

سومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال

30 اردیبهشت ماه الی 3 خرداد ماه 1403، تهران، هتل المپیک - بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است

تخفیف ویژه
Discount